Snellere hartslag (runners)

Ik ben ook al jaren bekent met overslagen ,soms wekene niks en dan zijn erweer voor paar weken . Nu gisteren ik begin te eten en opeens zo hele snelle ma echt snelle hartslagen a elkaar blijven hangen zo . 12335...ipv 1...2..3....4..... ik heb wel al eens 2 snelle of 3 snelle hartslagen gehad coumletten en tripletten noemen ze dit maar nu was het echt tot 12 tellen veel langer . Kan dit kwaad ben er beetje daar geschrokken en best wel bang nu

Reageren

wekene niks en dan zijn erweer voor paar weken . Nu gisteren ik begin te eten en opeens zo hele snelle ma echt snelle hartslagen a elkaar blijven hangen zo . 12335...ipv 1...2..3....4..... ik heb wel al eens 2 snelle of 3 snelle hartslagen gehad coumletten en tripletten noemen ze dit maar nu was het echt tot 12 tellen veel langer . Kan dit kwaad ben er beetje daar geschrokken en best wel bang nu

Reageren

Er zijn onderzoeken gedaan en worden als niet gevaarlijk gezien. Als je daar nu toch bezorgd over bent, is het goed om dat met je huisarts te bespreken.

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Snellere hartslag (runners)

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe