- Cindy12 juni 2025 om 10:12
Ik ben ook al jaren bekent met overslagen ,soms wekene niks en dan zijn erweer voor paar weken . Nu gisteren ik begin te eten en opeens zo hele snelle ma echt snelle hartslagen a elkaar blijven hangen zo . 12335…ipv 1…2..3….4….. ik heb wel al eens 2 snelle of 3 snelle hartslagen gehad coumletten en tripletten noemen ze dit maar nu was het echt tot 12 tellen veel langer . Kan dit kwaad ben er beetje daar geschrokken en best wel bang nu
2 reactiesReagerenCindy12 juni 2025 om 10:51wekene niks en dan zijn erweer voor paar weken . Nu gisteren ik begin te eten en opeens zo hele snelle ma echt snelle hartslagen a elkaar blijven hangen zo . 12335…ipv 1…2..3….4….. ik heb wel al eens 2 snelle of 3 snelle hartslagen gehad coumletten en tripletten noemen ze dit maar nu was het echt tot 12 tellen veel langer . Kan dit kwaad ben er beetje daar geschrokken en best wel bang nu
ReagerenJohn (moderator)
12 juni 2025 om 14:37Er zijn onderzoeken gedaan en worden als niet gevaarlijk gezien. Als je daar nu toch bezorgd over bent, is het goed om dat met je huisarts te bespreken.
Reageren