- Bas5 mei 2025 om 18:06
Mijn vraag gaat over een bloedonderzoek vanwege hevige bijwerkingen na het krijgen van het Pfizer vaccin het zijn vooral allemaal rare kwaaltjes van kleine ontstekingen in de handen en voeten tot onverklaarbare vermoeidheid en oorsuizingen aan toe.
Op lotgenoten pagina’s zijn er veel mensen met dezelfde klachten na het nemen van de Pfizer prik.
Bij mijn huisarts zou ik graag de hoeveelheid spike protein laten meten in m’n bloed omdat het mij gewoon niet lekker zit.
Nu zie ik op Amerikaanse sites dat ze dat daar kunnen laten prikken maar in Nederland heb ik er eigenlijk nog niks over gelezen.
Is dat iets wat ik bij de huisarts kan aanvragen? Ik vind het zonde om een afspraak te maken als ik weet dat dit niet mogelijk is.7 reactiesReagerenSuus5 mei 2025 om 18:12Alleen je huisarts kan je antwoord geven op iets wat wel of niet mogelijk is bij de huisarts.
Reageren
Met een telefoontje of mailtje naar de huisarts kun je daar achterkomen alvorens een afspraak te makenBas5 mei 2025 om 18:51Hoi Suus dankjewel voor je reactie ik zal er eens een mailtje aan wagen met goede hoop dat het mogelijk is.
ReagerenBas14 juni 2025 om 11:30Ik heb inmiddels een afspraak bij mijn huisarts gehad afgelopen week.
Reageren
Die gaf aan dat zo’n test niet mogelijk was en hij verder niks voor me kan betekenen.
In andere landen is dit wel mogelijk maar daar had hij geen boodschap aan.
Ben er bijna door in de ziektewet beland en gebruik nu ook medicatie die niemand wil vergoeden ook letselschade advocaten nemen de zaak niet aan.
Tot de dag van vandaag voel ik me niet goed en kan ik geen kant op, zelfs niet laten testen of m’n klachten daar daar echt vandaan kunnen komen.
Heeft er iemand nog tips wat ik verder nog zou kunnen doen ?John (moderator)
14 juni 2025 om 13:44Vraag dan aan de huisarts een verwijzing voor een hematoloog voor verder onderzoek.
ReagerenNiels11 juli 2025 om 15:32Hi,
Bas ik heb exact hetzelfde en bij de medische wereld in Nederland kom je echt niet verder. Eed van Hippocratus is ze vreemd. Ze doen liever allemaal of het niet bestaat. Dus ik zou zeker mn hoop niet vestigen op die kant.
Wat voor mij helpt is het gebruik van nicotine pleisters in combinatie met het aanhouden van een hoger testosteron gehalte. Ik heb als ik consistent ben met de doseringen klachten vrij.
Laat je waarden eens meten qua testosteron. En probeer in ieder geval een week de nicotine pleisters a 7mg. Wel een blikje cola drinken want anders kan je misselijk worden van de nicotine.
Heb zelf al ontelbaar aantal dingen geprobeerd. Maar dit is wat voor mij werkt.
Hopelijk ben je er mee geholpen.
ReagerenIan13 mei 2026 om 19:54Go to Germany , they will do full blood works including spike protein tests
ReagerenInrke21 juni 2026 om 13:10Er zijn diverse oplossingen voor verwijderen van spike proteïne
Reageren
Ga naar website van Dr Peter McCullough
Hij heeft een supplement ontwikkeld dat Nattokinase )heel intentrssant) Bromeline en Curcuma bevatten en het spike proteïne uit je lichaam verwijderd
Google maar Nattokinase het is een enzyme dat ontstaat door fermentatie van sojabonen of kikkererwten
Verder is aan te raden NAC Augmented niet de gewone NAC afkorting voor N- Acethyl Cystine
Google het en je komt de uitleg tegen waarom het werkt
Bloed prikken vooor onderzoek spike proteïne doen ze hier niet in de US doet Lab Corp dit wel
Huisartsen doen niks op dit gebied alleen de hun bekende reguliere dingen
Succes🙏