Hi,
Ik heb een vraag, ik heb al een tijd zoveel vage klachten en ik blijf/ben altijd bang dat het mijn hart is.
Mijn klachten zijn:
Vaak licht in mijn hoofd, duizelig, het gevoel alsof er een band om mijn hart zit, alsof er heel veel spanning omheen zit, niet op mn borst zelf maar echt aan de linkerkant, hoge hartslag bij inspanning, soms gevoel van wegraken/flauwvallen, vooral na sporten extra duizelig en gevoel alsof ik omval.
Nu ben ik al een paar keer naar de dokter geweest maar die zien niks geks.
Ik heb 5 jaar geleden een echo gehad van mijn hart, toen ook een fietstest en een hartfilmpje.
In de jaren daarna nog een aantal keren dokter geweest die heeft geluisterd maar hoorde niks geks, ook bloed geprikt ook niks geks.
Eind 2022 heb ik nog een holteronderzoek gehad van 4 dagen, zagen ze af en toe een kleine stoornis maar niks geks.
In oktober ben ik naar een sportarts geweest en die vond dat mijn hartslag snel opliep maar verder niks raars.
Nu mijn vraag, wat kan dit dan zijn en is het nuttig/nodig om bijvoorbeeld weer een echo te laten maken? Ik ben bang dat er nu wel dingen zijn wat er toen niet was en ze niet kunnen horen/zien met een fietstest of een holteronderzoek.