Hallo sinds dat ik vannochtend wakker werd heb ik best een hoge hartslag normaal rond de 60 hartslagen en nu rond de 70of meer ik heb me ook niet ingespand alleen was ik pas om 3 uur thuis vannacht ik heb alleen maar gestaan en 2 biertjes op voor de rest 3 glazen cola. Waar zou het aan kunnen liggen?
Te weinig slaap, alcohol en cafeïne.....
En zo hoog is 70 niet hoor
Hoi Bas,
Waarschijnlijk meet je je hartslag vaak dat je bezorgd bent over 10+ slagen meer. Heb je opgezocht wat een hoge hartslag is?
Dit is overigens een heel gezonde en normale hartslag.
Hoi, ik meet vaak mijn hartslag en ik merk dat hij altijd rond de 60 is dat komt misschien ook dat ik er een beetje bezorg om ben. vandaag heb ik vanmiddag gesport. En in rust is hij weer wat hoger dan 60. Weer rond de 70 zoiets. Ik ben overigens 20 jaar. Is 70 dan wel een goede hartslag? Ik dacht naleijk dat het gezondee was als je hattslag zo laag mogelijk is.
Daar is niks mis mee
Kan de hartslag ook hoger zijn door de verkoudheid of heeft daar niks mee te maken? Ik heb namelijk last van een loopneus en soms een beetje hoesten
Dat kan
Vraag me alleen af waarover je je nu druk maakt. Je hebt helemaal geen hoge hartslag
Mjnn hartslag zit nu rond de 62, 63 in rust. Ik neem aan dat het dan niet uit maakt als mijn hartslag soms verschilt in rust?
Nee, want dat is heel normaal