- Stijn19 juli 2023 om 10:04
Ik heb gisteren een feest gehad en ben heel laat naar bed gegaan. Daarna kon ik moeilijk slapen ik heb maar 2 uur geslapen. Nu ik net wakker werd heb ik een hele hoge hartslag voelde ik aan mijn hals. Ook heb ik heel veel hoofdpijn terwijl ik bijna geen alchohol op heb. Wat zou dit kunnen zijn?
7 reactiesReagerenSuus19 juli 2023 om 10:45Wat dacht je van te weinig slaap?
ReagerenStijn19 juli 2023 om 12:14Waarschijnlijk ligt het daaraan ja
ReagerenStijn19 juli 2023 om 19:11Hallo ik ben nogsteeds heel erg vermoeid en ik moest net ook overgeven en de hoofdpijn blijft nog een beetje aanhouden. Mijn benen zijn heel erg vermoeid en ik lig al de heledag op bed. Ik ben op vakantie. Is dit een kwestie van genoeg rust pakken aangezien ik vannacht maar 2 uur heb geslapen? Of wat is jullie advies
ReagerenStijn19 juli 2023 om 19:13Ook heb ik last van kippenvel
ReagerenJohn (moderator)
19 juli 2023 om 19:15Suus19 juli 2023 om 19:15Het kan vermoeidheid zijn, maar je kunt natuurlijk ook een griepje of virusje opgelopen hebben.
Reageren
Rust nemen en uitzieken.
En zorgen dat je voldoende water drinkt.
Blijf je overgeven en kun je daardoor niet goed drinken, even contact met arts zoeken.John (moderator)
19 juli 2023 om 19:17Je bent in Spanje, daar is het bloedheet, feestje, alcohol en te weinig water drinken dan 2 uurtjes slapen. Het lijkt erop dat je een zonnesteek hebt. Zoek een dokter op
Reageren