- Joris31 oktober 2019 om 18:59
Ja was even zo zo met de hartpalpitaties in het midden van de nacht ,ik heb sedistress en 7,5 mg bisoprolol genomen.Ik moet wel zeggen dat ik veel stress heb sinds een paar dagen ,heb een examen gemist (ja zelfs op 45 jaar kan je nog examens afleggen voor je werk) en dan nog een liefdesaffaire waar ik geen raad meer weet.En lap deze nacht ging mijn hart over de 120 zou dat er iets mee te maken hebben?? Of is dat weer een probleem die vanuit het hart zou komen?
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
31 oktober 2019 om 19:31Lees dit nou zelf eens terug…. Wat denk je nou zelf?
Reageren
“Ik moet wel zeggen dat ik veel stress heb sinds een paar dagen ,heb een examen gemist (ja zelfs op 45 jaar kan je nog examens afleggen voor je werk) en dan nog een liefdesaffaire waar ik geen raad meer weet”
Ik neem aan dat je van de liefdesaffaire al langere tijd last hebtJoris31 oktober 2019 om 19:49ja idd ik denk dat dit mijn groot probleem is
ReagerenCatootje31 oktober 2019 om 21:52Als je liever medicijnen gebruikt dan magnesium en wat andere stofjes, tja. Stress kan een boel doen met je lichaam maar met de juiste voedingsstoffen ben je minder stressgevoelig.
Reageren