- Karen8 juni 2019 om 12:49
hallo ik heb een vraag. ik ben een meisje van 17 jaar en ik heb last van bepaalde klachten en ik weet niet of het met elkaar te maken heeft. Ik heb de laatste tijd heel snel last van blauwe plekken. Ze zijn spontaan en bij de kleinste stoot kan ik echt al een hele grote blauwe plek krijgen. Mensen vragen ook elke keer hoe ik eraan kom. Mijn armen en benen zitten helemaal onder. Als ik terug kom van werk of van boksen, zijn er zo een paar nieuwe plekken bij. Maar ook heb ik last van echt hevige menstruaties die ik om de week heb. De tussenpauzes tussen mijn menstruaties zijn 5 tot 10 dagen. Daarna heb ik weer hevige menstruaties. Ik ben ook moe, moeier dan normaal (misschien door het bloedverlies) en iedereen om me heen vraagt of ik me wel goed voel, omdat ik zo wit ben. Kan dit te maken hebben mijn bloed? de vele en hevige menstruaties en de vele en grote blauwe plekken?
1 reactieReagerenJohn (moderator)
8 juni 2019 om 13:54Zou je dan niet eens met die klachten naar de huisarts gaan ? je zult in ieder geval bloedarmoede hebben
Reageren