Zoeken Vraag het forum

Herstel na ablatie

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Elisabeth

Ik heb in december een alblatie gehad.
    Ik ben zeer snel moe en mijn boezemfibrilleren is verergerd.
    Heb geen conditie meer
    Ik heb veel last van een lage saturatie en een hoge hartslag in rust.
    Hele zware benen. Ik zou het niemand aanraden.
    Voel mij nog rotter dan voor de alblatie.
    Ik sportte veel, dansen enz
    Nu na iets doen heel moe en nog steeds aan medicatie.

.

Marjolein 49 jr

4 maart 2026 Ablatie gehad. Voor die tijd vaak moe, nu na ablatie doodmoe. Vanaf dag na ablatie zware migraine aanvallen soms wel 3 op een dag, bij iedere minimale inspanning is het raak. Na een week op spoed gelegen omdat ik niet meer kon functioneren. Niet te doen. Artsen doen alsof hun niet bekend voorkomt en hebben me medicijnen gegeven die de migraine moet onderdrukken ( alsmede epileptische aanvallen en manisch depressiviteit, kort gezegd troep) op het moment brand het licht wel maar ben ik niet thuis zeg maar. Vandaag MRI gehad welke goed was “natuurlijk”. Op andere forums gelezen dat dit komt door het gaatje wat in mijn hart is gemaakt en dit over gaat als deze weer dicht is, tussen de 1 en 3 maand.

Reageren
Reageer op: Herstel na ablatie
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.