Herstel na ablatie

Hallo allemaal.
    Ruim een week geleden heb ik (vrouw, 38 jaar) een ablatie ondergaan ivm avnrt. Ik had daar elke dag last van voor de ingreep wat mijn algehele conditie al geen goed deed. Nu, na de ablatie merk ik dat ik ontzettend vermoeid blijf. Misschien wil ik te snel en teveel, maar ik zou graag ervaringen horen van mensen die dit ook ondergaan hebben. Mijn hart houdt zich sinds gisteren voor het eerst sinds lange tijd rustig, daar ben ik erg blij om.
    Gisteren heb ik wat licht huishoudelijk werk gedaan en wat gewandeld met de hond en vandaag ben ik weer kapot en komt er werkelijk niks uit mijn handen...herkenbaar? Moet ik geduld hebben? Wil zo graag weer de energie hebben van "vroeger"!!

Reactie

Mendy

ikzelf ben 31, ik had dit na mijn ablatie in juni ook. Vorige week een tweede ablatie gehad en nu heb ik dit weer. By het minste moe, hoofdpijn, steken in de borstkas. om gek van te worden. Je bent dus niet alleen.

Reactie

hallo ik ben bijna 60 en na 2xeen ablatie en meerdere cardio versie heb ik nu op 5 juni een Fats Maze gehad, dat was zeer pijnlijk ! mijn hart is nu rustig maar mijn borstbeen doet erg zeer waardoor mijn ademhalen zeer doet , neus ophalen zeer doet, opstaan/zitten zeer doet .  Na 3 wkn ben ik aangemeld op de pijnpoly en heb nu pijnpleisters en na 3dgn heb ik eindelijk geen pijn , wel om de 4 uur paracetamol maar na 3 dgn weer pijn je kan dan ook niets !!

is dit herkenbaar zijn er meer mensen met dezelfde klachten??

groet joyce

Reactie
Reageer op: Herstel na ablatie
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief