- Snoepstengel12 december 2018 om 20:15
Dag allen,
Ik zit met een grote vraag en hoop zo dat iemand zich hier ergens in kan vinden of mij bij kan helpen op wat voor manier dan ook, alle tips zijn welkom!
Ik ben een 27 jaar oud en heb last van wegrakingen. Tot nu toe 3 keer een wegraking gehad met ambulance erbij. Gek genoeg word er dan gedacht aan een epilepsie aanval of status epileptica maar na toedienen van veel medicatie blijk ik dit niet te hebben omdat het iets langer duurt voordat ik eruit kom. Ook mist verwarring na dat ik bij kom, ik kan mij zelf ook niet in epilepsie vinden.
Wat wel blijkt is mijn hartslag die heel hoog is en bloeddruk wat vrij laag is maar de laatste keer was deze weer soms zelfs te hoog (bloeddruk)
Er was eerder ook pots vastgesteld en b12 te kort waarvoor behandeling. Echter dus laatst wel alsnog weer wegraking gehad.Nu was laatst een av blok zichtbaar op de ecg. Echter kreeg ik van mijn cardioloog te horen dat hij dit niet ziet. Morgen nog in afwachting wat de andere cardioloog er van vind deze cardiologen werken niet samen namelijk.
Het is wellicht wat ingewikkeld. Maar ben patiënt bij een neuroloog ivm nachtelijke insulten. En deze neuroloog staat weer in contact met collega cardiologen.
Maar mijn vraag is nu.. hoe is het mogelijk dat ik bij mijn ontslag brief zie staan AV blok bij ecg uitslag? En vervolgens een andere cardioloog zegt dit niet te zien?
Want het zou eindelijk mijn wegrakingen echt mogelijk kunnen verklaren.. tegenvaller dat er nu gezegd word dat het er weer niet is?
Kan het verschillend geinterperteert worden door cardiologen?Bedankt alvast!
1 reactieReagerenLieke12 december 2018 om 20:35vreselijk zeg! Volgens mij kunnen cardiologen wel eens ecg anders interpreteren maar weet er helaas te weinig van 🙁
Reageren