Zoeken Vraag het forum

Last van snel hart, duizelig , vermoeidheid en raar gevoel

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Rana

Hey allen,

heb al een tijd last van een snelle hartslag, maar gaat meestal gepaard met duizeligheid, klam in de handen, moe, en heel soms kortademigheid. ben hiervoor naar veel dokters geweest, en zijn ook wat testen gedaan, maar omdat destijds de dokter n keer heeft gekeken en er toen niets was , zit ik me te bedenken of het inderdaad wel zo is. ik heb zelf last van hypers, maar weet wel wanneer ik er een heb of niet, dat gezegd, mijn ademhaling is in een normaal ritme, maar dan nog is mijn hartslag veel te hoog. ook vaak druk op de borstkast, maar dan weer minder vaak zweten of warm zijn in dat opzicht. hoop dat iemand hier deze klachten kan herkennen!

Mvg

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)
Reageer op: Last van snel hart, duizelig , vermoeidheid en raar gevoel
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.