- Fab6 maart 2018 om 10:15
In November/December is het ongeveer begonnen met hoofdpijn en spanning in schouders en nek.
Afspraak gemaakt met de fysio en na een tijdje was de spanning grotendeels weg en de hoofdpijn (THANK GOD!) ook.Maar helaas kreeg ik daarna wel last van andere kwalen, zoals slecht slapen, gejaagd gevoel hebben en enorm emotioneel zijn.
Nu weet ik dat ik erg gestresst ben de afgelopen tijd en dat er weinig nodig is voordat ik uit de band spring.Zelf heb ik het een en ander geprobeerd om hier vanaf te komen, maar niets helpt en het word alleen maar erger.
Nu heb ik de laatste weken last van een geknepen keel gevoel, met ook echt het daardoor moeilijker kunnen ademen.
Daarbij voel ik mijn hart hard in mijn borst en keel kloppen.
Als ik in bed lig is dit nog het ergst en word ik er soms duizelig van.Nu kan ik naar de dokter gaan die mij vast en zeker gaat adviseren om rustiger aan te doen, maar helaas wilt mijn werk hier niet in meedenken. We zitten momenteel met te weinig mensen dus minder werken zal niet kunnen.
Nu vraag ik mij af of er ook medicijnen zijn waar ik bij de dokter om kan vragen zodat ik wat minder gestresst word en de hartkloppingen weg gaan?
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
6 maart 2018 om 10:19Je zult waarschijnlijk last hebben van hyperventilatie door stress. Ademhalingsoefeningen kunnen daarbij helpen. Je zou naar een fysiotherapeut kunnen gaan voor de oefeningen.
Reageren
Doe eens de test op:
https://www.dokter.nl/zelftesten/hyperventilatietest/Fab6 maart 2018 om 10:59Bedankt voor de hulp Tandor! Het is zeker hyperventilatie.
Reageren