Zoeken Vraag het forum

Cardioloog

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • John (moderator)

Ik denk het niet.

J

En als ik zeg dat na een aanval de ambulance kwam, die een hartfilmpje heeft gemaakt en zegt dat ik echt super gezond ben, is het dan al vrijwel zeker? Ook de huisarts zegt dit al heel vaak. Sorry, heb even wat bevestiging nodig totdat ik vrijdag naar het ziekenhuis ga.

Reageren
    John (moderator)

Je hoeft je daar geen zorgen over te maken.

Reageren
    Peter

Op zich is ook een hartfilmpje een moment-opname, maar het geeft wel aan dat er structureel niets mis is met je hart. Gezien je klachten en leeftijd is de kans extreem groot dat het toch hyperventilatie is.

Reageren
    J

Ik ga morgen denk ik vragen om een inspanningstest en een 24hr kastje. Ik zal jullie op de hoogte houden.

Reageren
    J

Vandaag ECG gehad. Was goed. Bloedruk ook, 127-67. Zuurstof ook. Nu bloedtest + urine, afwachten maar. Duurt helaas een tijdje. Als dit ook goed blijkt, is het dan zinvol om te vragen om een hyperventilatie test zodat ik bevestiging heb?

Reageren
    John (moderator)

Daar kun je voor naar een fysiotherapeut gaan. Die kan dat testen en je oefeningen daarvoor geven.

Reageren
Reageer op: Cardioloog
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Acne bij baby’s: wat kun je doen?

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.