- Bart17 februari 2017 om 10:31
Goeiemorgen, ik ben een man van 29. Tijdje geleden had ik een ECG gehad waar negatieve T-toppen op te zien waren. Toen zij de arts dat het niks ernstigs was maar om het uit te sluiten en mij gerust te stellen wilde hij me toch doorsturen naar cardioloog. Vandaag is het dus zover, ik moet om half 3 een echo en om 3 uur een ECG en dan kwart over 3 een gesprek met de cardioloog. Ik ben echt behoorlijk zenuwachtig nu ben echt bang voor een rare uitslag. Dat ik iets ergs heb. Ik ben net bezig met een eigen onderneming en nu moet ik ook een Aov verzekering afsluiten. Dat zit ook in me achterhoofd. Stel dat de cardioloog wat vind en ik een hele hoge aov verzekering moet afsluiten. Ik moest me gedachten even kwijt. Ik hoop dat ik me rustig kan houden vanmiddag en dat ik een goeie uitslag heb. Dan ben ik eindelijk van me angst af.
1 reactieReagerenJohn (moderator)
17 februari 2017 om 12:22Probeer je vooral niet druk te maken, want daar zal het niet beter van worden. Bij de meeste jonge mannen, is het een onschuldig verschijnsel.
Reageren