Zoeken Vraag het forum

Hartoverslagen gelijk na elkaar!

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Daiman

Hallo iedereen, ik ben Daiman en ik ben 18 jaar. Sibds september 2016 heb ik veel last van hartkloppingen en af en toe een overslaand hart. Ik heb toen die tijd een ecg hartecho alles gehad. Nu heb ik sinds vorige week soms wel 6 hartoverslagen GELIJK achter erlkaar. Zonder een normale hartslag ertussen. Ook voel ik het herl erg. Een soort bubbel gevoel bij je middenrif en dan een harde BOEM! Ik lees dat hartoverslagen gevaarlijk zijn als er meerdere gelijk achter elkaar komen. Ik weet echt niet wat het is. Ik rook niet, doe niet aan drugs en ik drink 1 keer in de 3 maand. Ook drink ik geen energy en drink ik caffeine vrije koffie. Help mij alsjeblieft..

Mvg Daiman

11 reacties
    Reageren
    Peter

Je hebt het over 6 overslagen direct achter elkaar.
    Dat wil dus zeggen dat je hart 6 hartslagen over slaat en je dus 6 geplande slagen geen hartslag hebt?
    Of bedoel je iets anders met een overslag?

Reageren
    Daiman

Met een overslag bedoel ik een dubbele slag. Volgensmij ook wel een vessel genoemd dacht ik?

Dus heel kinderachtig uitgelegd:

Boem boem………BOEM!
    Boem boem………BOEM!
    Boem boem………BOEM!

Reageren
    John (moderator)
    Daiman

Ik heb 40 punten.

Reageren
    John (moderator)

Als je er last van blijft houden, ga dan naar de huisarts.

Reageren
    Michelle

Ga er maar vanuit dat het hyperventilatie is. Ik heb het zelfde.

Gr Michelle

Reageren
    Anoniem

hallo,

Je moet je sowieso niet te veel verdiepen in wat het internet zegt. Ik heb zelf ook erg last van de hartoverslagen (extrasystole) en heb gevonden dat meerdere hartslagen achter elkaar wellicht “gevaarlijk ” kunnen zijn en je even langs de dokter moet. zelf ga ik hier nog meer door stressen omdat ik het ook heb vaak achter.

Reageren
    Pieter

Bij mij is het zelfde ik heb ook regelmatig overslagen precies dat mijn hart stopt en terug pompt al verschillende keren bij de cardioloog geweest en mijn hart is perfect in orde en toch is Bij mij is de score 70 van de proef van hyperventilatie

Reageren
    John (moderator)

Dat betekend dan dus dat je hyperventilatie hebt en geen problemen met je hart. De klachten worden door hyperventilatie veroorzaakt.

Reageren
    jippie

altijd masr hyperventilatie,
    ik zie bijna alleen maar zulke antwoorden

Reageren
    barth

Jippie,

Je reageert in een heel oud topic.. De laatste post was van augustus 2019 en toen geschreven door iemand die toen modereerde maar inmiddels is overleden.
    De topicstarter die dit topic in 2018 begon zal er (neem ik aan) nog wel zijn, maar een reactie na acht jaar lijkt me onwaarschijnlijk.
    Laten we die heel oude topics waarin al zo lang niet meer gepost is, niet opnieuw gaan activeren.

Reageren
Reageer op: Hartoverslagen gelijk na elkaar!
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.