Zoeken Vraag het forum

Bloeddruk

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • anoniem

Hallo, allemaal ik zit met een vraag ik ben paar dagen geleden bij de huisarts praktijk geweest (assistente) heeft me bloeddruk gemeten en die was 143/91 in de ochtend ik ben een vrouw en volgens haar is dit een prima bloeddruk ik heb dagen lang hoofdpijn en pijn aan me ogen vandaag ben ik er ook misselijk bij heb me bloeddruk vandaag zelf gemeten en die is weer aan de hoge kant 149 /92 in rust.

Ik heb chronische hyperventilatie en ik weet niet of het door de hoge bloeddruk komt dat ik me niet lekker voel of door cvh is er iemand die mij hierover meer kan vertellen?

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Door de bloeddruk is het niet. Je hebt geen hoge bloeddruk. Daar is die toch echt niet hoog genoeg voor. Het zal de CHV zijn die de klachten veroorzaakt.

Reageren
    Orion

<h1>Die bloeddruk bij De assistente kan verklaard worden door de witte jassen effect. Echter als je bloeddruk regelmatig zo hoog is thuis in rust als je niet zenuwachtig bent, dan is dat toch aan de hoge kant maar niet ernstig hoog.</h1>

Reageren
Reageer op: Bloeddruk
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.