- 24-729 juni 2017 om 15:24
Hallo,
Ik heb al een poos pijn op mijn borst niet echt het midden maar meer aan de linker kant boven de tepel het straalt door naar de rug en iets boven de oksel, dit gebeurt erg vaak als ik in rust ben of lig, het is een soort stekende niet uit te leggen iritatie lijkt ook op spierpijn, het is meestal aan de linkerkant maar de laatste tijd ook vaker in het midden saarbijkomend heb ik snel last van dove/slapende ledematen heeft iemand enig idee wat dit kan zijn, voor de borst ben ik een aantal keer bij de dokter geweest die kon niks vinden hartslag was goed en bloeddruk ook die heeft mij maagzuur tabletten gegeven maar die werken ook niet , het bellemerd mij nu ook steeds meer op het werk omdat het geen fijn gevoel is ik ben redelijk sportief en op mijn werk sport ik een keer in de 3 dagen ik voel me door deze irritatie steeds minder prettig zijn er meer mensen met deze klachten ik hoort het graag???1 reactieReagerenJohn (moderator)
29 juni 2017 om 15:52Moeilijk om daar zo zonder enig onderzoek iets over te zeggen. Ik zou je eigenlijk willen aanraden om met de klachten naar een fysiotherapeut te gaan.
Reageren