Zoeken Vraag het forum

Pijn onderarm na bloedprik?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Taurus

hallo.

ik heb een bloedtest moeten afnemen in het ziekenhuis 2 maanden geleden in Februari, bijna 3 maanden en toen was mijn elleboogplooi in mijn rechterarm ook heel geel/groenachtig voor 1 maand ofzo en nu merk ik dat ik daar echt pijn heb als ik mijn arm draai in mijn onderarm, alsof de spieren opgespannen zijn zonder reden of dat ze hard zijn ofzo, ook zie je de ader waarin die verpleegster in heeft geprikt heel wat feller dan eerst. Ik heb deze pijn alleen in mijn rechteronderarm. Wat kan dit zijn?

5 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Waarschijnlijk nog een restant van een bloeduitstorting t.g.v. het prikken.

Reageren
    Taurus

wat betekent dat als ik mag vragen??

Reageren
    John (moderator)

Dat er een bloeduitstorting is ontstaan omdat er waarschijnlijk in eerste instantie door het bloedvat heen is geprikt. Er is dan dus een bloeding in je arm geweest

Reageren
    Taurus

het is wel al 3 maanden geleden is het zelfs mogelijk? Dat het nu nog zo pijn doet ? En gaat het weg? Want mijn onderarm spier doet pijn en alleen daar nergens anders en ik heb het pas sinds de prik

Reageren
    John (moderator)

Als er een bloeduitstorting tussen de spieren gaat zitten, kan dat inderdaad een hele tijd duren.

Je kunt even naar de huisarts gaan en ernaar laten kijken

Reageren
Reageer op: Pijn onderarm na bloedprik?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.