- Taurus26 april 2017 om 17:46
hallo.
ik heb een bloedtest moeten afnemen in het ziekenhuis 2 maanden geleden in Februari, bijna 3 maanden en toen was mijn elleboogplooi in mijn rechterarm ook heel geel/groenachtig voor 1 maand ofzo en nu merk ik dat ik daar echt pijn heb als ik mijn arm draai in mijn onderarm, alsof de spieren opgespannen zijn zonder reden of dat ze hard zijn ofzo, ook zie je de ader waarin die verpleegster in heeft geprikt heel wat feller dan eerst. Ik heb deze pijn alleen in mijn rechteronderarm. Wat kan dit zijn?
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
26 april 2017 om 17:51Waarschijnlijk nog een restant van een bloeduitstorting t.g.v. het prikken.
ReagerenTaurus26 april 2017 om 18:25wat betekent dat als ik mag vragen??
ReagerenJohn (moderator)
26 april 2017 om 18:28Dat er een bloeduitstorting is ontstaan omdat er waarschijnlijk in eerste instantie door het bloedvat heen is geprikt. Er is dan dus een bloeding in je arm geweest
ReagerenTaurus26 april 2017 om 18:45het is wel al 3 maanden geleden is het zelfs mogelijk? Dat het nu nog zo pijn doet ? En gaat het weg? Want mijn onderarm spier doet pijn en alleen daar nergens anders en ik heb het pas sinds de prik
ReagerenJohn (moderator)
26 april 2017 om 18:48Als er een bloeduitstorting tussen de spieren gaat zitten, kan dat inderdaad een hele tijd duren.
Je kunt even naar de huisarts gaan en ernaar laten kijken
Reageren