Zoeken Vraag het forum

Ik voel de bloed in mijn aderen bonken

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Aliass

bv, als ik in rust zit ofzo dan voel ik voor 3-4 seconden soms wat meer vooral in mijn halsslagader kei hard gebonk alsof de ader open gaat scheuren.. heb dit niet vaak maar toch wel soms is dit iets ergs?

ik ben een 14 jarige j.

5 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Nee hoor.  Dat kan geen kwaad.

Reageren
    Aliass

dus het is geen hoge bloeddruk ofzo? want soms schrik ik dat mijn ader in mijn hals open gaat barsten heb het alleen in mijn halsslagader

Reageren
    John (moderator)

Daar hoef je je zeker geen zorgen over te maken.

Reageren
    Czar

Het zou pas echt zorgelijk zijn als je aderen geen bloed meer zouden doorlaten, maar dan krijg je geheel andere klachten. Dat je het voelt heeft te maken met je pubertijd. Door je hormoon-huishouding wordt je het je nu bewust, dat gaat vanzelf weer over.

Reageren
    Ontario

wat bedoel je met hormoonhuishouding? Czar?

Reageren
Reageer op: Ik voel de bloed in mijn aderen bonken
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.