- Dennis18 september 2017 om 18:44
Als ik sport En zelfs al als ik een klein sprintje trek, dan hoor ik mijn hartslag erg hard in mijn hoofd. Alsof je met je vinger hard tegen je schedel aan tikt. Ik vind dit best een eng geluid, en de laatste tijd heb ik er erg veel last van. Misschien ook doordat ik er meer op let. Ik voel ook het bloed door mijn aderen lopen net boven mijn oren en bij mijn slaap.
Ik ben een gezonde jongen:
-18 jaar en slank3 reactiesReagerenJohn (moderator)
18 september 2017 om 19:04Dat is op zich niet vreemd. Het heeft te maken met de ademhaling tijdens het sporten. Je ademt waarschijnlijk verkeerd. En door er extra op te letten wordt het dan nog erger.
ReagerenDennis18 september 2017 om 19:08Hoe kan ik er voor zorgen dat ik een betere ademhaling heb dan? Moet ik dan meer ademhalen? Kan het te maken hebben dan ik kleine deuk in mijn borst heb, ze zeggen dat je daardoor minder zuurstof binnen kan krijgen
ReagerenJohn (moderator)
18 september 2017 om 19:22Je moet tijdens het sporten rustig doorademen en vermijden dat je je adem vasthoud. Over het deukje kan ik zo ongezien helaas niets zeggen. Dat zou je met de huisarts moeten bespreken
Reageren