- John14 december 2016 om 11:20
Hallo,
Ik zit met het probleem dat ik de laatste tijd overal steken heb in mijn borst, ( naar de huisarts geweest, was een ontsteking op mijn ribben) ik heb soms door de dag gesuis in 1 van mijn oren, daarna word alles wazig tot zwart en daarna word ik meestal wakker op de grond ( volgens de dokters ligt dat aan pijnprikkels) ik eet voldoende bij deze al, daarnaast heb ik dit ’s nachts ook, ik word ineens wakker maar kan me niet bewegen, ook met geruis in de oren, als ik eenmaal een teen of eender wat toch heb kunnen bewegen is het volledig voorbij, volgens de dokter slaapverlamming. Ik krijg alle voedingsstoffen binnen, heb voldoende beweging, geen stress,…, ik vrees toch dat er meer aan de hand is dan wat de dokters mij willen laten geloven.
nog mensen die dit voorhebben? Een bloedonderzoek wees erop dat alles perfect zou moeten zijn en ook mijn hartritme en dergelijke. Verder ben ik zelden tot nooit ziek, zelfs niet verkouden of hoofdpijn, wat is dit?1 reactieReagerenJohn (moderator)
14 december 2016 om 12:34Ik denk dat het toch goed is om aan de huisarts een verwijzing te vragen voor de neuroloog.
Reageren