- Anoniem19 oktober 2016 om 18:55
Hey, vandaag bij mijn werk kwam er een kar met zware spullen tegen mijn voet aan , ik vermoed dat dit één van de voetwortelbeenderen is, het deed even erg veel pijn en t voelde alsof het open lag, maar daarna heb ik er nog 2 uur redelijk goed op kunnen lopen. Vanavond ook gewoon wezen trainen (sportschool) en had er wel last van maar kon al mijn oefeningen gewoon doen. Op dit moment (5 uur na het incident) is mijn voet niet rood, is hij niet opgezwollen maar voel ik wel een soort van constante aanwezige pijn. ik kan nog op één been staan en ook lopen is niet heel erg hinderlijk maar ben toch bang dat ik één van mijn voetwortelbeenderen heb gebroken.
Aangezien de symptomen niet overeen komen met kneuzing (bloeduitstorting, zwelling) ga ik er van uit dat het misschien wel gebroken is, maar het doet niet ontzettend veel pijn, wel als ik op die plek druk, maar ik kan er nog redelijk mee lopen.
Wat moet ik hier mee doen?
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
19 oktober 2016 om 19:43Morgen even naar de huisarts en naar de voet laten kijken
ReagerenAnoniem21 oktober 2016 om 09:15Ik heb een beetje hetzelfde. Ik was gevallen met mijn voet bovenop een stang en daarna mijn gewicht er weer bovenop gevallen. Het deed erg veel pijn. Daarna werd mijn voet ook ineens heel erg warm en ik moest even op mijn tanden bijten van de pijn. Hij werd verder niet echt dik, wel een klein beetje rood en lopen gaat nu goed. Nu ben ik een week verder en als ik bovenop mijn voet druk op bepaalde plekken doet het nog steeds veel pijn. Maar ik heb weleens een hockeybal tegen mijn voet gehad en toen zeiden ze dat het mijn pezen en spieren waren. Vandaar dat ik niet naar de dokter ben gegaan. Maar ik twijfel zelf nog steeds.
Reageren
Ben jij al naar de dokter geweest?Anoniem21 oktober 2016 om 09:17Ik vraag me verder eigenlijk ook af of ze er dan überhaupt iets aan zouden doen als er wel een breukje in zit, omdat ik alles kan met mijn voet.
Reageren