- JoeyG19 oktober 2016 om 16:32
Hallo allemaal,
Ik doe nu sinds het begin van het jaar aan boksen, en sinds een aantal maanden heb ik last van m’n middel vinger (ongeveer sinds augustus denk ik). Ik merkte het doordat ik op de knokkels van m’n hand leunde, en m’n middelvinger een soort van leek in te zakken. Soms is typen ook niet aangenaam, maar het gaat prima en in beide gevallen is het ook helemaal niet dat ik verga van de pijn.
Als op m’n hand leun, of op het bovenste kootje, onder m’n knokkel, op m’n vinger druk, lijkt het te knakken.
Ik ben er mee naar de huisarts geweest, maar die vertelde me 3 keer per dag een ibuprofen in te nemen tot het doosje op is, maar dat lijkt nog niet echt te werken.Tijdens het boksen zelf heb ik er eigenlijk geen last van. Ik gebruik sinds het begin binnenhandshoentjes in de bokshandschoen, en ga vanavond bandages proberen dus m’n vingers zouden zo goed als beschermd moeten zijn.
Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen, of in ieder geval wat tips kunnen geven. Alvast bedankt!
1 reactieReagerenJohn (moderator)
19 oktober 2016 om 17:32Het is moeilijk om daar zo zonder enig onderzoek iets over te zeggen. Waarschijnlijk heb je toch een kneuzing opgelopen. Probeer de bandages uit. Als het niet helpt zou ik toch even rust nemen.
Reageren