- Anoniem16 augustus 2016 om 21:54
Vandaag hielp ik bij de groenten snijden en terwijl ik bezig was met komkommer in schijfjes te doen met een slicer dicer ( zo een doos met een rasp enzo op) heb ik mijn vinger mee geraspt. Het is aan m’n rechterhand de wijsvinger. Eerst hield ik het onder de kraan maar dat pikte en bloeide heel hevig dan hebben we er een handdoek rond gedaan en ben ik even gaan liggen want ik kreeg het gevoel dat ik ging flauwvallen. M’n mama had er dan een plakker opgekleeft en die hebben we een paar uur later er af getrokken en die kleefde er helemaal in. Dan is die wond terug opengegaan en bloeide het nog heviger. We hebbe, er dan flamigel opgesmeerd en een plakker en het zo gelaten. Maar overmorgen vertrek ik op reis en dat is een strandvakantie. Mijn vraag is dus: 1) wat zou ik doen om te verzorgen? Dokter, zalf,plakker,… 2) zou ik het riskeren op daar in het zwembad of de zee te zwemmen? Dankje
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
16 augustus 2016 om 22:09Flamigel had daar niet op gemogen. Jullie hadden naar de dokter moeten gaan.
Reageren
Laat de plakker erop zitten en morgen even naar de dokterAnoniem17 augustus 2016 om 06:02Misschien even naar de dokter om te zien of het gehecht moet worden.
Reageren
Je kunt zondermeer zwemmen in zwembad of de zee, dat ontsmet het juist goed.