- Katya24 juli 2016 om 19:53
Hallo,
ik heb een splinter want ik legde mijn voet op mijn houten stoelpoot en voelde een steek in mijn teen en sindsdien doen het pijn als ik op een bepaald plekje druk en het doet ook pijn met lopen. Het moet sowieso wel een splinter zijn want ik heb soms splinters en het voelt precies hetzelfde. Alleen het probleem is ik kan de splinter helemaal niet zien, hij steekt niet een stuk uit maar ik kan hem ook gewoon echt niet onder mijn huid zien. Mijn vraag is hoe krijg ik hem eruit (als ik ‘em niet zie)? Is het gevaarlijk als de pijn aan blijft houden?
Groetjes
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
24 juli 2016 om 20:07Het is nog maar de vraag of de splinter er ueberhaupt wel in zit. Die zou je dan eigenlijk moeten zien zitten. het kan wel zo zijn dat er een huidzenuw is beschadigd. Dat kan je klachten zonder splinter wel verklaren. Nee her is zeker niet ernstig als er maar geen ontsteking ontstaat. Doorgaans gaat dat binnen enkele dagen ook weer weg
ReagerenKatya26 juli 2016 om 20:11Bedankt voor het antwoordt, het doet nog even erg pijn als twee dagen geleden, het voelt bij elke aanraking alsof er een naald of iets scherps tegen aanprikt. Ik zie nog steeds geen splinter zitten, ik hoop dat het over een aantal dagen over gaat ander weet ik het ook niet 🙁
Reagerenclaudia9 augustus 2017 om 22:59Hoe is het afgelopen? Geloof dat ik iets soortgelijks heb namelijk. Hoor het heel graag!
Reageren