- Anoniem12 mei 2016 om 16:11
Hoi, ik ben gevallen met de scooter en nu ziet mn voet er zo uit. Het doet vreselijk veel pijn en ben er meteen mee naar de ha gegaan. Maar hij weigert me door te sturen voor een foto!!! Ik denk echt dt het gebroken is en ik kan het ook niet bewegen. Gewoon naar de spoed gaan?
13 reactiesReagerenJohn (moderator)
12 mei 2016 om 18:12Ik zou daar inderdaad maar eens mee gaan…..
ReagerenAnoniem13 mei 2016 om 20:58Pfff heel drama. Vamdaag naar eerste hulp gegaan. Kom ik daar zeggen ze: eerst naar de ha voor verwijzing en dan terugkomen. Ik gezegd dat ik geen verwijzing krijg maar niet meer kan van de pijn en zeker weet dat het is gebroken. Zeggen ze: sorry je moet echt een verwijzing hebben. Dus ik de dokter weer gebeld en verhaal uitgelegd. Zegtie: probeer het maar een weekje en gewoon op lopen maar niet forceren. Als het dan nog niet lukt kom je maar terug!!! Wat een sukkel zeg!!! Dit kan toch miet?? Wat moet ik nou? Mn pootje staat scheef en ik waggel hier stoned rond van de pillen en de pijn!
ReagerenJohn (moderator)
13 mei 2016 om 21:10Het is soms bedroevend, maar je hebt in dit geval idd een verwijzing nodig. Ga in het weekend naar de huisartsenpost. Die kunnen je dan naar de SEH verwijzen.
Mijn huisarts zou dat dus niet lang meer zijn…..
ReagerenAnoniem13 mei 2016 om 21:30Hap gebeld en kon gelijk daar terecht. Ze vonden het zeeeer vreemd dat ik geen foto mocht maken. Nu in de wachtkamer bij de eerste hulp. Ben benieuwd… voet ziet er zo uit.
ReagerenAnoniem13 mei 2016 om 21:33Is btw mijn huisarts ook niet meer 😐 ben al naarstig opzoek naar een andere. Deze kan mij als patiënt op z’n buik schrijven. En m’n vriend ook 😉
ReagerenJohn (moderator)
13 mei 2016 om 21:35Laat even weten als de foto gemaakt is.
Reageren
Succes!!Anoniem13 mei 2016 om 22:05En jawel.. het wachten word “beloond”. Ik heb inderdaad een gebroken voet en wel te verstaan op 2!!! Plekken. Bedank dokter, dat je me hier mee hebt laten lopen. Voet word straks rechtgezet in gegipst! Die vent krijgt het na het weekend (waar ik eerst flink van ga genieten) zwaar te veduren denk ik! Kan ik mijn ha nog hard maken voor het onprofessioneel handelen? Hij had toch beter moeten weten?
ReagerenJohn (moderator)
13 mei 2016 om 22:17Zoals je voet eruit zag, had de huisarts je zonder meer moeten doorsturen. Ik zou zeker een klacht indienen tegen de huisarts. Je kunt dat doen bij de inspectie voor de volksgezondheid.
Goed dat je in ieder geval naar de HAP bent geweest.
Reageren
Ik wens je heel veel beterschap !Anoniem13 mei 2016 om 22:22Dankjewel, ga ik absoluut doen! 8 weken gips zegt de arts en krijg een antibiotica kuur mee voor 12 dagen. Fijne avond/slaap lekker alvast. Volgens mij slaap jij bijna niet zoveel en zo b laat reageer je nog op berichten!
ReagerenJohn (moderator)
13 mei 2016 om 22:29Dank je. Ik krijg mijn slaap wel. Heb met 6 uurtjes genoeg.
Reageren
Ik hoop dat jij ook wat kunt slapen.Anoniem13 mei 2016 om 22:34Dankje! Relax ! Ik moet m’n 8 uur pakken haha anders gaat het niet goed 😉 voet/been is nog behoorlijk gevoelig, ze hebben hem recht getrokken. Maar als het goed is slaan de pillen zo aan. Thanks voor je reacties! Ben je trouwens zelf arts o.i.d.?
ReagerenJohn (moderator)
13 mei 2016 om 22:36Anoniem13 mei 2016 om 22:40Ahaa, verklaard een hoop wijsheid van je :p (nu moet ik ook wel zeggen dat het heel laagdrempelig is om hier je vraag te stellen en dat je dat vaak terugziet in de vragen, maar allee)
Reageren