Zoeken Vraag het forum

Gevallen van trap, voet gekneusd?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,

Ik heb mij gisteren verstapt en miste de laatste 3 treden van de trap. Mijn voet ving mijn val deels op waardoor het lopen direct erg pijn deed.
    Mijn voet is een klein beetje gezwollen aan de bovenkant maar geen bloeduitstorting. Net geprobeert of ik er iets op kon lopen maar dat ging echt niet.

Mijn vraag : is dit een kneuzing of iets anders?

Groet Leontien

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Gekneusd in ieder geval. Of er iets gebroken is kan alleen maar worden vastgesteld me een röntgenfoto. Ga even naar de huisarts en laat naar de voet kijken.

Reageren
    Elias

Hallo,

Ik heb mij gisteren verstapt en miste de laatste treed van de trap. Mijn voet deed erg zeer pijn en ik kon niet meteen lopen. Vandaag is mijn voet een klein beetje gezwollen aan de bovenkant. Net geprobeert of ik er iets op kon lopen maar dat ging echt niet. Ik heb een afspraak om 16:00 uur met mijn huisarts. Ik heb toets bij de school om 14:00 uur en ik kan niet lopen en heb geen Kruken. Kunnen u mijn adviseren wat ik het beste kan doen?

Groet,

Elias

Reageren
Reageer op: Gevallen van trap, voet gekneusd?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.