Zoeken Vraag het forum

Vermoeide benen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Goedenavond.

Sinds 1,5 maand heb ik vrij vermoeide benen en spieren zoals armen. Het is het ergst in de loop van de dag-avond. Ik word dan vrij snel moe-lusteloos.

Nu ga ik sinds 2 maanden op de fiets naar mijn werk (circa 50 min met tegenwind) Het zal het wel niet aan liggen denk ik. Wat zou het kunnen zijn ?

Ben 1 maand geleden getest voor iets anders, maar daaruit is niks raars gekomen.

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

En waarom zou het niet van het fietsen kunnen zijn denk je?
    Als je dat niet gewend was, is dat nogal een behoorlijke inspanning..

Reageren
    Anoniem

Omdat het meestal toch even wennen is, het zou na 1 week wel over moeten zijn toch ? en is het normaal dat ik op mijn vrije dag er ook nog last van heb ?

Reageren
    John (moderator)

Dat zou best kunnen.
    Misschien is je conditie toch net even niet goed genoeg….het kan dan wel even duren. Ik weet niet wat er onderzocht is, maar je zou eventueel een bloedonderzoek kunnen laten doen i.v.m. de vermoeidheidsklachten.

Reageren
Reageer op: Vermoeide benen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.