- Anoniem15 maart 2015 om 18:51
Hallo allemaal
Zo’n maand geleden had ik een feestje in een club, hierbij had ik iets te veel wijntjes op en opeens in de loop van de avond had ik van het ene op het andere ogenblik heel veel pijn in het bovenste deel van mijn wijsvinger. De volgende morgen nog steeds veel pijn en toen ik er even nuchter naar keek bleek het bovenste kootje van mijn wijsvinger zeer gezwollen. Ik nam het niet al te serieus en dacht dat het wel weer over zou gaan. Nu is het 4 weken verder en heb ik nog steeds een zwelling op mijn wijsvinger, ook heb ik nog veel last ervan gehad afgelopen weken. Pijn bij schrijven, pijn als ik m’n vinger naar achter buig, pijn als ik per ongeluk m’n vinger stoot en een soort niet fijne tinteling als ik met de bovenkant van m’n vinger op tafel tik. Is er kans dat mijn vinger gebroken is? Of gekneusd? En wat is het beste om te doen in beide gevallen?
1 reactieReagerenJohn (moderator)
15 maart 2015 om 21:09Blijkbaar had je genoeg wijntjes op om niet meer te weten wat er met je vinger is gebeurd.
Ga er even mee naar de huisarts. Een röntgenfoto kan uitsluitsel geven of er iets is gebroken of niet.
Reageren