- Anoniem22 januari 2015 om 13:09
Enkele weken geleden kreeg ik pijn in mijn bovenarm, alsof er een band om mijn arm zat, soms wijkte dit uit naar mn elleboog-onderarm maar vaak bovenin, soms voelde ik het ook op mn schouder en had ik er echt last van, door veel rust te nemen en mn arm in een mitella te doen werd de pijn minder ( dokter dacht aan een peesontsteking).
Een week later kreeg ik ineens 2 tintelende benen wat steeds verder zakte naar mn onderbeen , het voelde zwaar, tintelend, raar.. Voelde erg eng!
Nu voel ik weer allerlei steken in mn armen, benen, alsof ik een hele zware arm heb, een slaaparm heb, zeurend gevoel etc.
Ook heb ik sinds gisteren af en toe ineens een scherpe steek van een paar seconden in mn pols- onderarm. Wat kan dit toch allemaal zijn? Als ik deze symptomen intypt op internet kom ik alleen maar uit op ms, b12 tekort of iets met schildklier. Voornamelijk de MS maakt me erg gespannen en angstig. Maar ik wil ook niet elke keer iemand hiermee lastig vallen. Kan het ook zijn dat ik onbewust flink gespannen ben ( ben er dagelijks mee bezig) ? Iemand ervaring hiermee? Ik hoor het graag!1 reactieReagerenJohn (moderator)
22 januari 2015 om 17:15Het is natuurlijk heel goed mogelijk dat je heel veel spierspanning opbouwt. Maar dat is zo via internet moeilijk te zeggen. Dus ga naar je huisarts en bespreek het met je huisarts en laat eventueel een bloedonderzoek doen voor B12 en schildklier.
Reageren