Zoeken Vraag het forum

Krukken?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik heb al een aantal weken (een stuk of 3) hele erge last van mijn enkel, ik ben in een wedstrijd erdoorheen gegaan en heb daarna niks meer aan sport gedaan. Afgelopen vrijdag ben ik er weer doorheen gezakt en zaterdag was mijn enkel/voet helemaal dik en blauw. Sindsdien is lopen erg moeilijk, het wordt met de dag erger en vandaag ben ik in elkaar gezakt van de pijn. Mijn hele voet is nu dik en blauw en bij het minste beetje dat ik er op steun verga ik van de pijn. Is het verstandig om krukken te halen? Mijn moeder zegt dat ik moet rusten en niet teveel op de voet moet steunen, dit is ook niet mogelijk. Weet iemand wat dit zou kunnen zijn? En moet ik krukken halen of niet?

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Als je morgen toch naar de huisarts gaat kun je dat met de huisarts bespreken.

Reageren
    Linnie

Hallo, ik heb er niet veel verstand van. Maar ik denk dat je het beste naar de dokter kunt gaan. Het is nu al een tijdje zo en t zakt dus ook niet af als koelen niet helpt stel ik voor om naar de dokter te gaan het kan zijn dat er iets is gebroken of gekneusd of verzwikt en dan krijg je te horen van de dokter of je op krukken moet lopen en wat er verder gaat gebeuren

Reageren
Reageer op: Krukken?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

2 min leestijd

Nieuwe website Dokter.nl komt eraan (week 24)

4 min leestijd

Eczeem en hooikoorts: waarom ze zo vaak hand in hand gaan

4 min leestijd

Hooikoorts en immunotherapie: wanneer is het een optie?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.