- Anoniem17 juni 2014 om 10:37
Hee ik ben ruim 2 weken geleden heel hard door mijn enkel gegaan op een festival, hier zat een een hele flinke ei op. Hiermee ben ik toen naar de ehbo daar gegaan, daar heeft een arts geconstateerd dat mijn enkel niet gebroken was. Hoogstens gescheurd / heftig gekneusd.
Ik heb er wel een klein beetje op kunnen lopen maar heb er toen 2 dagen heel flink last van gehad en toch meer gehinkt op 1 been dan lopen.
Nou ben ik niet meer naar de dokter geweest omdat ik die maandag erop alweer normaal kan lopen, alhoewel ik tot de dag van vandaag voel dat het een zwakke plek is en ik er wel een stuk instabieler op sta dan normaal. Nou kan dit even duren bij een kneuzing.
Maar waar ik mij zorgen om maak is dat na iedere keer dat ik hem redelijk belast, dit kan zijn 6 uur lopen / staan (i.v.m werk) of sporten (fitness, maar ook beentraining en cardio) hij aan de buitenkant op dezelfde plek weer redelijk opzwelt. (al zij het niet zo erg als de eerste keer) dit trekt dan na een tijdje weer terug.)
Nu is mijn vraag moet ik hier alsnog mee naar de dokter gaan of is dit normaal?
Groeten!
2 reactiesReagerenAnoniem17 juni 2014 om 10:37Het doet trouwens af en toe liggend aan de belasting wel nog wat zeer, maar de pijn is wel goed te dragen.
ReagerenJohn (moderator)
17 juni 2014 om 10:53Dat is op zich natuurlijk niet zo vreemd. Je had toch beter even 2 weken rust kunnen nemen. Je enkel krijgt door de belastingen niet echt de kans om goed te herstellen.
Reageren