Zoeken Vraag het forum

Minder en minder gevoel in mijn pink, voelt steeds meer verdovend

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Steve Dequirez

Hey,
    ik ben een goede 7 jaar geopereerd aan mijn hand, juist onder de kneukel van mijn pink hebben ze een plaatje aangebracht die er eigelijk al uitmoest zijn, wegens tijdgebrek en werk ben ik hier nog niet aan toegekomen, nu begint mijn pink op sommige dagen verdovend te worden, ik heb nog gevoel maar het voelt aan alsof hij toch heel de tijd in slaapmodus is, zouden mijn zenuwen aangetast worden en zal dit op de duur verslechten en eventueel niet meer te gebruiken zijn? ik zal ook eens een afspraak maken met de dokter die mijn hand opereerde maar vroeg me toch af of ik me zorgen moet maken en of ik deze zo snel mogelijk zou moeten oplossen?

Met dank
    Dequirez Steve

1 reactie
    Reageren
    Kim

Hallo Steve,
    Ik denk dat je dit het best met je arts kunt bespreken en als ik het zo lees, lijkt het me verstandig als je het plaatje toch op korte termijn laat verwijderen.

Succes

Reageren
Reageer op: Minder en minder gevoel in mijn pink, voelt steeds meer verdovend
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.