Zoeken Vraag het forum

Niet kunnen bukken pijn in mijn enkels

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Karin

Hallo, ik loop hier al een hele lange tijd mee en het lijkt maar niet over te gaan.
    Ik ben een vrouw van 40 jaar werk in een verpleeghuis soms weken van 48 uur weinig rust dus.
    Elke morgen bij het opstaan verga ik van de pijn in mijn enkels onder mijn knobbels traplopen gaat me niet makkelijk af en helemaal niet lopen zonder schoenen. Het liefst loop ik op een klein hakje maar dit is geen optie in de zorg platte veterschoenen. Als ik eenmaal in beweging ben heb ik geen last meer wel tijdens het bukken want mijn beide voeten recht strekken met de tenen naar beneden als het waren lukt niet zo ook het bukken niet.
    In rust zeurt het enorm zelfs drukpijn, hoe kan dit verhelpen?

Gr Karin

6 reacties
    Reageren
    Patricia

He Karin. Ben je al bij de podoloog geweest? ik heb er zelf ook behoorlijk veel last van gehad. Vanwege mijn werk (ik werk ook in de zorg) had ik precies dezelfde klachten. Zooltjes via de podoloog worden ook nog vergoed. Succes!

Reageren
    Karin

Ben ik nog niet geweest bedankt voor de tip!

Reageren
    Miep

Ja, lijkt me voor de hand liggend dat je met deze klachten naar een podoloog gaat.

Succes

Reageren
    Anoniem

En, ben je ondertussen bij de podoloog geweest?

Reageren
    Iemand

Artrose?

Reageren
Reageer op: Niet kunnen bukken pijn in mijn enkels
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.