- Lifegirl2511 augustus 2012 om 08:48
Goedenmorgen
Ik ben gister avond door me enkel heen gegaan en nu kan ik dus niet of nauwelijks nog lopen op me voet het is niet me enkel die pijn doet het is nu zeer aan de bovenkant van me voet en dat is bij de botten van je kleine teen en die van die teen ernaast nou is het er ook blauw moet ik hier mee naar een dokter gaan of gaat die pijn vanzelf weg? en wat kan het allemaal zijn?
Mvg Tineke
1 reactieReagerenEmmeke11 augustus 2012 om 16:12Hai, ik ga regelmatig (helaas) door mijn linker enkel maar dat komt waarschijnlijk omdat ik deze enkel(banden) jaren geleden eens heb gescheurd. Blijft een zwakke plek. Afgelopen januari ben ik er weer doorheen gegaan (omdat de hond ineens de bosjes in wilde en ik niet). Ik heb geen foto laten maken omdat ik er met moeite nog wel op kon staan en heb thuis gekoeld met een ice-pack. Ondanks dat en een enkel-zwachtel heb ik weer 5 weken met een lelijke, dikke, blauw-zwarte voet gelopen. Ik voel mijn eigen pijngrens het best, maar als je het niet vertrouwd, laat dan een foto maken.
Groetjes
Reageren