Zoeken Vraag het forum

Pijn aan pols/aderen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Nynke007

Hey,
    ik heb al een tijdje last vanmijn pols .
    Er komen steeds steken en het voelt heel raar en pijnlijk. Wat is dit??

X nynke

8 reacties
    Reageren
    Emily

Kun je misschien wat meer informatie geven, bijvoorbeeld over de aard van de pijn (zeurend, stekend, continu, aanvalsgewijs, bij bepaalde bewegingen, in rust e.d.) En hoelang bestaan de klachten al? Is er iets gebeurt valk voor de klachten zijn ontstaan? heb je zelf enig idee wat er aan de hand kan zijn? kan je de plek exact aangeven of zit het verspreid in de gehele pols? Is de pols rood, gezwollen en kun je de pols wel of niet normaal bewegen? En heb je nog meer informatie voor ons zodat we gemakkelijker met je mee kunnen denken?

Reageren
    Nynke007

Oke,
    nou ik heb sinds een paar maanden wel steken en zeurende pijn maar dat ging steeds weg. Nu heb ik zeurende pijn 24/7…het ziet er gewoon normaal uit en ik denk zelf dat het RSI is.
    Vanwege dat ik vaak achter de computer zit en steeds afwissel met muis en laptop. Ook heb ik veel gesmst en voelen mijn vingers raar aan…

Reageren
    Axl

Welke vingers voelen vreemd? Kun je dat duidelijk beschrijven? En welk deel van de hand?

Reageren
    Nynke007

Uhm nou,
    mijn duim en mijn wijs en middelvinger voelen koud aan…
    ook als ik s’morgens wakker word beginnen mijn vingers heel raar te bewegen terwijl ik niks doe.

Reageren
    Frank

De duim, de wijsvinger en de middelvinger? Dat is de nervus medianus, en waarschijnlijk een gevolg van een carpaal tunnel syndroom. Het beste ga je even naar de huisarts voor onderzoek en een diagnose.

Reageren
    Anoniem
    Anoniem

Ik heb steeds stekende pijnen bovenop mijn rechterhand wat is dat

Reageren
    John (moderator)

Dat is zonder verder onderzoek moeilijk te zeggen.
    Ga met de klachten naar de huiisarts

Reageren
Reageer op: Pijn aan pols/aderen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.