Zoeken Vraag het forum

Een streepje onder me nagel wat is het?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Richard

Hoi iedereen,

Ik kwam tot gisteren tot de ontdekking dat ik een klein verticaal zwart of blauw streepje heb onder me nagel.

Ik kan me niet herinneren dat ik me ergens aan heb gestoot.

Meerdere mensen hiermee bekend?
    Wat is het?

En wat te doen? Lees best veel dingen op internet die me bang maken?

6 reacties
    Reageren
    Suus

Een streepje wat iedereen wel eens heeft, Google is een slechte raadgever en gaat altijd van het ergste uit…..

Daar zou ik me niet druk om maken. En als je dat toch doet, laat dan je huisarts er naar kijken, zodat je het los kunt laten.

Reageren
    Richard

Dus het is niet iets geks bedoel je..?

Ja het maakt je wel gek google.

Reageren
    Benniebaas

Volgensmij is dit en mini punt bloedinkje. Ik weet hier de juiste naam niet voor. Maar mocht het zo zijn, dan stelt het niks voor. Gaat vanzelf weg

Reageren
    Laure

Beste, ik heb ook kleine zwarte streepjes aan het uiteinde van men nagels en zocht dit ook op en kwam uit op de ergste vorm van huidkanker, ga dit binnenkort laten nakijken. hoewen bij de afbeeldingen heel duidelijke strepen waren is het misschien best voor dit nu al te laten bekijken voor de zekerheid.

Maar je bent niet de enige hehe

Mvg

Reageren
    Lies

Ik heb het ook. Nog niet bij de arts gevraagd wat het is, maar op internet lees ik juist dat het te maken heeft met bloedverdunners.
    Ik gebruik Ascal, dus zou kunnen kloppen. Ook heb het sturen op mijn duim en nu sinds vandaag zie ik een tweede streepje op die nagel.
    Als je er heel veel hebt zou het gerelateerd kunnen zijn aan dingen met het hart.

Reageren
    Lies

Weet je uiteindelijk wat het was toen?

Reageren
Reageer op: Een streepje onder me nagel wat is het?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.