Begin 2017 kreeg ik hielspoor. Na alles geprobeerd te hebben om er vanaf te komen ben ik bij de st maartenskliniek terecht gekomen. Zij hebben de peesplaat gecontroleerd beschadigd met de bedoeling dat door de shock het lichaam zelf een genezingsproces zou starten en ik binnen no time weer pijnvrij zou kunnen lopen. Helaas gebeurde dat niet en heb ik weken in een rolstoel gezeten en met krukken gelopen.
Helaas wisten zij verder ook niet meer wat ze konden doen. Na een tijd ging het van hielspoor over in hielbotoedeem. Ik weet niet wat erger is!
Als ik het zo hoor en lees kom ik er nooit meer van af. Loop nu bij een oedeemtherapeut, maar ook dat helpt niet. Ik word er helemaal wanhopig van. Ze kunne zoveel en zo iets' simpels" is niet te genezen!
Heeft er iemand iets bereikt met accupuntuur? Dat is iets wat ik nog niet heb geprobeerd. Of iets anders dat kan helpen?
Ik zou een verwijzing naar een orthopeed vragen.
Een oedeemtherapeut kan niks aan oedeem in een bot doet, alleen aan oedeen in weke delen. Ik heb botoedeen in mijn enkel en het enige wat daarbij helpt,is volgens mijn orthopeed rust. In jou geval zou dat dan waarschijnlijk gipsen zijn.