- Remco25 november 2017 om 21:38
Ik heb al een jaar last van hielspoor. Hiervoor heb ik eerst hielspoorkussens gekocht volgens advies van de dokter. Toen inlegzolen en nu hielspoorgelkussens. Ik heb in me linkervoet ongeveer 2 injecties gehad en in me rechter voet nu ook. Klinkt heftig maar valt wel mee. Maar toen ik de injectie telkens kreeg, verdween de hielspoor, dus dat was wel fijn. Ik heb nu in mijn linkervoet geen last meer. Maar afgelopen maandag kreeg ik dus spuit in me rechterhiel en die doet nu veel pijn. Ik heb het opgezocht dat het af en toe voorkomt dat het 24 uur pijnlijk kan zijn. Maar het is dus nu al een week geleden en ik slik er elke dag de max. paracetamol voor. Het is ook niet in het midden geprikt nu viel me meteen op.
Ik heb ook al veel strekoefeningen gedaan.
Ik wil het liefst niet weer al een vrije dag nemen om naar de dokter te gaan…
Hoe kom ik snel van de pijn af?3 reactiesReagerenJohn (moderator)
25 november 2017 om 21:42Ik denk toch dat het goed is om even naar de dokter te gaan en ernaar te laten kijken
ReagerenRemco26 november 2017 om 05:12Ja medicijnen ervoor heb ik ook al gehad, dat hielp niet en je mag maximaal maar 4 spuiten hebben las ik en ik zit niet te wachten op een operatie ofzo. Kan niemand advies geven zoals een dokter zou geven?
ReagerenJohn (moderator)
26 november 2017 om 10:42Dat is nou de reden waarom ik schreef dat het goed zou zijn om naar de dokter te gaan en ernaar te laten kijken. Zonder enig onderzoek is het namelijk moeilijk om daar iets over te zeggen. Als spuiten en zooltjes niet helpen, is een operatie soms de enige oplossing…
Reageren