Zoeken Vraag het forum

Rare wond op voet

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik heb deze soort wond al enkele weken op mijn voet (iets boven mijn hiel) iemand die weet wat dit kan zijn?

11 reacties
    Reageren
    Suzan

Daar zal niemand je ongezien antwoord op kunnen geven……

Het is dus handiger er even mee naar de huisarts te gaan. Die kan het zo nodig ook gelijk behandelen

Reageren
    Anoniem
    Anoniem
    Suzan

Het lijkt op een blaar

Reageren
    anoniem

het is lastig om een goede foto te maken aangezien ik dan een melding krijg dat de foto te groot is maar een blaar is het niet het is een rare plek soort korst met een rode wand eromheen met soortvan bultjes op die soort korst of wat het ook mag zijn. ik voel niet een bult als ik met mijn vinger eroverheen ga het voelt net als of ik over een korst vrijf maar ik kan me ook niet herrinderen dat hier een open wondje zat

Reageren
    Anoniem

Deze is beter iemand een idee?

Reageren
    John (moderator)

Het lijkt op een onderhuids blaartje… maar 100% zeker kan ik het niet zeggen. Dan zou je naar de huisarts moeten gaan en ernaar laten kijken

Reageren
    Anoniem

Wat kan ik het best doen? Afwachten en het vanzelf over laten gaan of kan ik er iets anders mee doen?

Reageren
    Anoniem

Een blaar kan goed kunnen. Ik heb namelijk een paar weken met kapotte schoenen gelopen

Reageren
    John (moderator)

Ik zou er niets aan doen en afwachten

Reageren
    John (moderator)

Dan hoef je je ook niet af te vragen waar het vandaan komt….

Reageren
Reageer op: Rare wond op voet
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.