Zoeken Vraag het forum

Geribbelde structuur nagel

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Rene

Ik heb 1 nagel ( ringvinger, rechterhand) met iets wat nog het meeste lijkt weg te hebben van een ritssluiting.

Geen idee hoe lang het er al zit.  Het viel me net pas op.

Het is geen lijm oid, ik ken het er niet afkraken.

Maar wat het wel is?

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Lijkt er een beetje op dat de nagel gebroken is geweest. Laat de huisarts ernaar kijken

Reageren
    Rene

Kan het breken zonder enige vorm van pijn, roodheid maar wel in “rits” dus onderbroken lijn aan de bovenzijde?

Reageren
    John (moderator)

Onmogelijk is het niet. Het zou ook een schimmelinfectie kunnen zijn, maar dat kan ik zo aan de hand van de foto helaas niet beoordelen

Reageren
    Catootje

Je nagels zeggen wat over je hele gezondheid dus tekorten aan voedingsstoffen, hormoonhuishouding, schildklier enz. Een alternatief genezer zou het je kunnen uitleggen aan de hand van de structuur van je nagels. Of zoek het zelf eens op.

Reageren
Reageer op: Geribbelde structuur nagel
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.