verstijfde voeten bij opstaan na lange werkdag

Weet iemand wat je best kan doen als je elke dag met een zeer verstijfde pijn opstaat in beide voeten waarbij ik bijna niet kan lopen van de pijn? hierbij krijg ik mijn voeten niet plat en het word minder naar maten dat ik begin te bewegen. tevens word te pijn wel erger en gebeurd dit alleen als ik de dag gewerkt heb. Ik moet ongeveer 9 aan 10 uur per dag staan voor werk.

Zit momenteel op een punt dat ik bijna niet kan staan op mijn voeten van de pijn als ik op sta. Minder werken of tijdelijk rust moment nemen tijdens werk is voor mij geen optie.

Graag hoor ik eventueel advies wat ik kan doen om de pijn minder te laten worden zonder dat ik mijn werk stil moet leggen ervoor.

Reageer

Misschien goed als je daarmee naar een fysiotherapeut gaat om te kijken wat de oorzaak is

Reageer

Ik lees het vast verkeerd. Het lijkt alsof u zegt dat u 9 a 10 uur per werkdag op uw voeten staat? Zonder rustmoment?

Maar dat kan toch ook niet? Daar is geen lijf op gebouwd. Naast problemen met voeten kunt u dan ook andere klachten verwachten. Rugproblemen, spataderen, enz.

Er zijn misschien hulpmiddelen zoals een stakruk. Maar eigenlijk is dit een recept voor grotere problemen als u dit niet verandert.

Reageer

Je zou ook naar een podotherapeut kunnen gaan om in de eerste plaats naar de oorzaak van de klachten te laten kijken.

Misschien is het mogelijk om je klachten met een steunzool of schoen aanpassing te verminderen.

Reageer

we hebben 1 rust moment van een uur maar kan niet meer rust momenten daarna maar we staan wel gemiddeld 9 aan 10 uur per dag

Reageer

Jeetje Richard.. mag dat wel van de arbowet? 9-10 staan per dag is voor iedereen te lang voor een lichaam.

Daarom krijgen kappers enzo ook vaker vaatproblemen na een paar jaar. En die werken vast niet zo lang aan een stuk

Reageer

Ja dit mag !

Reageer

Wauw... elke werkdag? Wauw...

Reageer
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG
Reageer op: verstijfde voeten bij opstaan na lange werkdag
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief