Zoeken Vraag het forum

Blauw bultje op voet

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Eva

Hey,

Ik heb sinds zaterdag een gek bultje op m’n voet zitten. Het zit aan de binnenkant van m’n linkervoet aan de zijkant van m’n hak. Het was me na zaterdag opgevallen, ik heb zaterdag 2 wedstrijden gespeeld en voelde m’n voeten wel weet niet of het daar door komt? Maar het is een redelijk klein bultje van ongeveer 1 cm het was eerst helemaal blauw en nu zit er ook wit bij. Ik heb er geprobeerd in te prikken met een naald dacht dat het misschien een blaar was maar heeft niets geholpen want ik kwam er niet bij. Ik prikte alleen maar ik eelt en huid. Weet iemand wat dit is en wat ik er aan kan doen? Ik hoor het graag

9 reacties
    Reageren
    Eva

Was de foto er vergeten bij te voegen. Zo ziet het er uit. Eerst was het blauwer nu komt er wit bij

Reageren
    John (moderator)

Dat lijkt toch op een onderhuidse blaar. Niet in prikken ! Dat gaat vanzelf weer weg

Reageren
    Rick

Hey ik heb ook het zelfde bultje maar bij mij doet het pijn als ik er op loop

Reageren
    Jonas

Ik heb ook zo een pukkel blauw onderin me voet. Heb er last van weten jullie wat het is?

Reageren
    Suzan

Zoals bij de eerste foto al geantwoord: een onderhuids bloedblaartje

Reageren
    Maria

Dat is geen bloedblaar hoor!

Ik heb er ook een! Hard en pijnlijk bij druk!

Zit diep in de voet!

overigens na coronavaccinatie, maar dat zal er wel niets mee te maken hebben…

Binnenkort even naar laten kijken denk ik.

Reageren
    Jasper

Heb precies hetzelfde blauwe bultje, hard en pijnlijk.

Iemand al een idee?

Reageren
    Leetje

Hoi, ik heb dit ook sinds vorige week. Weet jij inmiddels wat het is of was in jouw geval?

Reageren
    Aem

Wat ik lees op internet is een dergelijk bultje gerelateerd aan de ziekte van dupytren maar kan ook de ziekte van LEDERHOSE ZIJN.

Reageren
Reageer op: Blauw bultje op voet
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.