- Eva29 mei 2018 om 21:34
Hey,
Ik heb sinds zaterdag een gek bultje op m’n voet zitten. Het zit aan de binnenkant van m’n linkervoet aan de zijkant van m’n hak. Het was me na zaterdag opgevallen, ik heb zaterdag 2 wedstrijden gespeeld en voelde m’n voeten wel weet niet of het daar door komt? Maar het is een redelijk klein bultje van ongeveer 1 cm het was eerst helemaal blauw en nu zit er ook wit bij. Ik heb er geprobeerd in te prikken met een naald dacht dat het misschien een blaar was maar heeft niets geholpen want ik kwam er niet bij. Ik prikte alleen maar ik eelt en huid. Weet iemand wat dit is en wat ik er aan kan doen? Ik hoor het graag
9 reactiesReagerenEva29 mei 2018 om 21:37Was de foto er vergeten bij te voegen. Zo ziet het er uit. Eerst was het blauwer nu komt er wit bij
ReagerenJohn (moderator)
30 mei 2018 om 00:52Dat lijkt toch op een onderhuidse blaar. Niet in prikken ! Dat gaat vanzelf weer weg
ReagerenRick9 juni 2021 om 00:12Jonas4 mei 2022 om 01:36Ik heb ook zo een pukkel blauw onderin me voet. Heb er last van weten jullie wat het is?
ReagerenSuzan4 mei 2022 om 08:27Zoals bij de eerste foto al geantwoord: een onderhuids bloedblaartje
ReagerenMaria24 oktober 2022 om 13:51Dat is geen bloedblaar hoor!
Ik heb er ook een! Hard en pijnlijk bij druk!
Zit diep in de voet!
overigens na coronavaccinatie, maar dat zal er wel niets mee te maken hebben…
Binnenkort even naar laten kijken denk ik.
ReagerenJasper12 september 2024 om 19:54Leetje27 januari 2025 om 09:22Hoi, ik heb dit ook sinds vorige week. Weet jij inmiddels wat het is of was in jouw geval?
ReagerenAem24 oktober 2025 om 20:14Wat ik lees op internet is een dergelijk bultje gerelateerd aan de ziekte van dupytren maar kan ook de ziekte van LEDERHOSE ZIJN.
Reageren