- Anoniem10 mei 2018 om 23:03
Hallo iedereen
Onlangs heb ik vastgesteld dat al mijn vingernagels half rood zijn, beginnend van aan de nagelriem tot ongeveer halfweg. De halve maantjes zijn wel zichtbaar en het doet zich enkel voor bij de vingernagels. Iemand die weet wat hiervan de oorzaak kan zijn? Ik heb een stressvolle periode achter de rug, onverwacht moeten zoeken naar een nieuw huis en uiteindelijk dan ook moeten verhuizen. Dit heeft heel wat stress en emotie met zich mee gebracht maar verder voel ik mij prima. Ik slaap, eet en drink goed, bloeddruk is perfect in orde, idem het hart.. Ik maak mij wel wat zorgen omdat ik een donornier heb, blijkbaar kunnen rode vlekken op de nagels wijzen op nierproblemen. Alhoewel mijn nierfunctie niet gewijzigd lijkt afgaand op de frequentie dat ik naar het toilet moet en hoe ik mij algemeen voel. Ik hou geen vocht op en alles voelt perfect normaal in de regio waar de donornier zit.
Ik moet binnen 15 dagen naar het ziekenhuis op controle maar had toch graag een idee gehad wat het eventueel zou kunnen zijn.
Alvast bedankt
1 reactieReagerenJohn (moderator)
10 mei 2018 om 23:13Moeilijk om daar zo iets over te zeggen. Je zou toch even op de controle afspraak moeten wachten
Reageren