- Anoniem12 augustus 2016 om 10:22
Beste Allemaal,
Alvast bedankt voor het lezen van mijn vraag en de tijd om eventueel te antwoorden!!
Sinds 5 dagen heb ik een enorme last van de punt van mijn linker wijsvinger. In eerste instantie was hieraan [u]niets zichtbaar[/u]. Nu zit er sinds een dag of 3 een rode vlek, die begint aan de vingertop, zie foto, en doorloopt onder de nagel. Deze vlek lijkt te [u]groeien[/u]. Deze donkerrode vlek doet ook enorm veel pijn en veroorzaakt een gevoel van druk in de vingertop. Ik ben er absoluut zeker van dat er niets in mijn vinger zit (zoals glas of een houtsplinter). De vinger ”klopt” ook erg en voelt zeer warm aan.
Heeft iemand enig idee wat dit mogelijk zou kunnen wezen?
Alvast enorm bedankt voor de tijd die u genomen heeft.
Overige informatie:
man, 22 jaar, gebruik geen medicijnen, bijt geen nagels, heb geen allergieën, heb recentelijk geen antibioticum gebruikt.Met hartelijke groet,
R. Bos
(excuses dat de foto’s wat onhandig genomen zijn)
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
12 augustus 2016 om 10:37Geef je foto’s een andere bestandsnaam. Voeg er bijvoorbeeld een letter aan toe.
ReagerenR. Bos12 augustus 2016 om 11:55John (moderator)
12 augustus 2016 om 12:02Het lijkt op een bloeduitstorting. Waarschijnlijk toch gestoten of een wondje veroorzaakt door de nagel weg e halen…..
ReagerenAnoniem12 augustus 2016 om 12:17Dag Tandor,
Hartelijk bedankt voor je opinie hierover. Ik vraag me alleen wel af of het normaal is dat de gehele vingertop pijn doen na een bloeduitstorting. Ook dat dit na twee dagen pas zichtbaar is verbaast mij in dat geval dan.
Hartelijke groet,
R. Bos
ReagerenJohn (moderator)
12 augustus 2016 om 12:22Het kan dus een wondje zijn. Dat kan dan gaan ontsteken.
Reageren
Vingerbadje met soda of badedas classic 2 x per dag 10 minuten
Als de klachten aanhouden of erger worden ga dan naar de