- Milouca8 mei 2018 om 23:10
Sinds vorige week heb ik al.last van mijn lies en last als ik mijn been wat optilt. Dit ook met schakelen in de auto, gaat moeizaam en voelt erg naar. Nu na vanavond een avondje druk met sport bezig geweest te zijn heb ik erg last in mijn lies en kan mijn been niet meer optillen. Kan wel gewoon lopen maar wanneer ik hem moet aanspannen, schiet er een enorme scheut pijn door mijn lies. Het lukt gewoon bijvoorbeeld niet om mijn been omhoog te houden, of om überhaupt in de auto te stappen. Moet mijn been optillen met me handen… Wat kan dit zijn?
Morgen sowieso naar de dokter, maar maak me toch wel een beetje zorgen.
8 reactiesReagerenJohn (moderator)
9 mei 2018 om 00:39Moeilijk om daar zo zonder enig onderzoek iets over te zeggen. Goed dat je dus even naar de dokter gaat
ReagerenJansje14 augustus 2022 om 13:20Ik kan mijn linker been niet optillen doet veel pijn in mijn lies
ReagerenSuzan14 augustus 2022 om 13:30@Jansje Dan is het verstandig even contact op te nemen met de huisartsenpost
ReagerenBart20 november 2022 om 16:44Hebben jullie ontdekt wat het probleem was ? Deze week vraag ik een scan aan om te kijken want ik ervaar exact hetzelfde probleem.
ReagerenMiep19 september 2023 om 16:25Kan mijn linkerbeen niet meer op tillen geen kracht.
ReagerenJohn (moderator)
19 september 2023 om 17:59Zou het dan niet verstandig zijn om naar de dokter te gaan? Zonder enige vorm van onderzoek valt daar niets over te zeggen
ReagerenIkke4 december 2025 om 18:45Ik kan mijn linkerbeen ook zelf niet optillen.
Reageren
Maar als de arts het doet dan gaat het zonder pijn omhoog. Zou dit slijtage in de rug kunnen zijn of iets bekneld in de lies?Tina16 mei 2026 om 14:40Benieuwd wat het is of kan zijn.
Reageren