- Daisy9 april 2018 om 19:54
Hoi, ik heb sinds de eerste last van zweethanden en het is echt mega vervelend als iemand uit mijn klas om een hand vraagt uit het niets(gebeurt regelmatig ). Ik vind het echt super irritant en durf daardoor nooit lichaamelijk contact te maken jongens schrikken vaak van mijn reactie daardoor. Heeft iemand tips om het tegen te gaan. Een botox behandeling of iets dergelijks mag ik niet van mijn ouders omdat ze zweten heel Normaal vinden en ik het niet heb met dat het zweet er af loopt. Maar weet iemand een huis middel ertegen en wat vinden jullie van zweethanden?
2 reactiesReagerenCatootje10 april 2018 om 16:59Kan met je hormonen te maken hebben of met tekorten aan voedingsstoffen, zoals vitamine D. ik had het in mijn puberteit. Denk toch het vitamine D-tekort. Misschien advies vragen op natuurgeneeskundig gebied.
ReagerenAmara9 mei 2018 om 13:49Ik heb namelijk ook erge zweet handen waardoor ik niks kan aanraken bijv bij een toets word mn blaadje helemaal nat ik kan ook niet continu mijn handen wassen ik wil ook graag weten wat ik eraan moet doen want het is echt niet fijn.
Reageren