- erik3 april 2018 om 22:45
Ik ben zelf 28 jaar. Een jaar of wat geleden waren mijn handen even groot. mijn vingers dus even lang. Sinds een jaar ben ik mijn handen gaan trainen zoals ik dat ook met mijn armen doe. Maar een paar maanden geleden kwam ik erachter dat de vingers in mijn rechterhand iets langer waren dan in mijn linkerhand, zoals de handen langzaam iets breder en sterker zijn geworden. Mijn rechterhand is een stuk langer getraind dan mijn linkerhand omdat ik een blessure had aan mijn linkerarm. Nu heb ik verschillende personen een week of wat geleden een hand gegeven: en hier is het vreemde. dezelfde personen die ik vorig jaar een hand gaf. Toen kon in nog niet volledig om hun handen heen (duim pols aanraken). En nu wel met gemak bij sommige. Dit duid aan op grotere handen en langere vingers. Nu is mijn vraag is dit normaal?
3 reactiesReagerenPeter4 april 2018 om 02:58Dat je zo enorm op je handen gaat letten is niet normaal.
Reageren
Zolang je geen pijn hebt of last hebt is het niet meer dan een constatering of een bewustwording.erik12 april 2018 om 17:46bedankt voor de tip.
ReagerenJanneke11 mei 2025 om 20:24Groter wordende ledematen kunnen een symptoom zijn van acromegalie.
Reageren