- Misk29 januari 2018 om 09:28
Er zal vast wel al een topic hierover zijn geplaatst maar daar staat voor mij het antwoord niet bij. Ik heb al 5 jaar lang wratten op mijn voeten en ik heb letterlijk alles gedaan om ze weg te krijgen en ze gaan niet weg. Ik had een hele grote wrat op mijn hiel en die ging weg maar toen kwamen er weer wratten terug(de huisarts zei dat als ze weg gaan ze ook niet meer terug komen) op mijn andere voet was er toen ook een wrat weggegaan en kwamen er ook weer 6 terug ofso. Nu zit er ook op mijn hand een hele grote en is er nog 1 bij gekomen. Ik heb echt alles geprobeerd van ontsmetten tot nagelak, tot een spul waardoor ze er af vallen aanstippen alles. En ze gaan niet weg ik voel me zo mislukt daardoor en ik wil ze zo graag weg. Kan asjeblieft iemand me helpen?
7 reactiesReagerenJohn (moderator)
29 januari 2018 om 09:48Ga naar de huisarts en laat ze weghalen..
ReagerenMisk29 januari 2018 om 15:13Ik ben al bij de huishuisageweetst maar diedwil ze niet weghalen net verdoving. En de wratten zijn mega gevoelig .
ReagerenJohn (moderator)
29 januari 2018 om 15:19Als dat met stikstof wordt behandeld, hoeft dat ook niet verdoofd te worden.
ReagerenMisk29 januari 2018 om 18:49Lees mijn topic terug er staat dat ze al zijn aangestipt (5x zelfs)
ReagerenJohn (moderator)
29 januari 2018 om 19:52Aangestipt door de huisarts? Dat staat er namelijk niet bij. Je zou dat ook zelf geprobeerd kunnen hebben met Wartner bijvoorbeeld.
ReagerenMisk29 januari 2018 om 20:24Ja daar heb je dan weer gelijk iin maar dan weet je het nh en zelf 2x aangestipt 3x door de huisarts
ReagerenJohn (moderator)
29 januari 2018 om 20:42Dan zou ik als ik jou was een verwijzing vragen voor chirurgie. Die halen ze dan wel weg met verdoving
Reageren