Zoeken Vraag het forum

Voet en hand wratten

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Misk

Er zal vast wel al een topic hierover zijn geplaatst maar daar staat voor mij het antwoord niet bij. Ik heb al 5 jaar lang wratten op mijn voeten en ik heb letterlijk alles gedaan om ze weg te krijgen en ze gaan niet weg. Ik had een hele grote wrat op mijn hiel en die ging weg maar toen kwamen er weer wratten terug(de huisarts zei dat als ze weg gaan ze ook niet meer terug komen) op mijn andere voet was er toen ook een wrat weggegaan en kwamen er ook weer 6 terug ofso. Nu zit er ook op mijn hand een hele grote en is er nog 1 bij gekomen. Ik heb echt alles geprobeerd van ontsmetten tot nagelak, tot een spul waardoor ze er af vallen aanstippen alles. En ze gaan niet weg ik voel me zo mislukt daardoor en ik wil ze zo graag weg. Kan asjeblieft iemand me helpen?

7 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ga naar de huisarts en laat ze weghalen..

Reageren
    Misk

Ik ben al bij de huishuisageweetst maar diedwil ze niet weghalen net verdoving. En de wratten zijn mega gevoelig .

Reageren
    John (moderator)

Als dat met stikstof wordt behandeld, hoeft dat ook niet verdoofd te worden.

Reageren
    Misk

Lees mijn topic terug er staat dat ze al zijn aangestipt (5x zelfs)

Reageren
    John (moderator)

Aangestipt door de huisarts? Dat staat er namelijk niet bij.  Je zou dat ook zelf geprobeerd kunnen hebben met Wartner bijvoorbeeld.

Reageren
    Misk

Ja daar heb je dan weer gelijk iin maar dan weet je het nh en zelf 2x aangestipt 3x door de huisarts

Reageren
    John (moderator)

Dan zou ik als ik jou was een verwijzing vragen voor chirurgie. Die halen ze dan wel weg met verdoving

Reageren
Reageer op: Voet en hand wratten
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.