- Handbreuker5 januari 2018 om 17:48
Goedendag,
Ik heb vorige week mijn rechterhand gebroken. Hij heeft een week in het gips gezeten en moest vandaag terug voor ander gips. De middenhandsbeentjes van de pink en ringvinger zijn gebroken (boksersfractuur).
Nu hadden ze 3 vingers in het gips gezet (middelvinger als stabiele vinger) en helemaal dat je de vingers niet meer zag. Buiten dat ik dat vervelend vond zitten is dit verre van praktisch tijdens mijn werk. Ik stelde voor dat ze een stukje van het gips eraf haalde. Dit wilde de gipskamer liever niet, toch heb ik het tegen advies in laten doen.
Nu kan je van de middelvinger het eerste kootje zien. Van de ringvinger iets minder en de pink vrijwel niet.
Nu vraag ik me af of ik te eigenwijs ben geweest en of dit mijn herstel in de weg zou zitten.
Het kootje van de middelvinger kan ik bewegen (middelvinger is niet gebroken) en de rest zit nog goed vast.Hoop op een deskundig antwoord. Alvast bedankt!
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
5 januari 2018 om 18:08Ze doen dat op de gips kamer niet zomaar. !! Ik hoop dat je eigenwijsheid je niet duur te staan komt.
ReagerenHandbreuker5 januari 2018 om 18:16Ik heb in de zomervakantie exact dezelfde breuk gehad met dezelfde middenhandsbeentjes. Toen hebben ze dit in dezelfde gipskamer wel gedaan uit zichzelf. Dat het nu ineens niet kon vond ik dus vreemd.
ReagerenJohn (moderator)
5 januari 2018 om 18:31Dat kan toch aan de breuk zelf liggen
Reageren